All 31 audio Reviews


Memories 2 [prev] - F-777 Memories 2 [prev] - F-777

Rated 5 / 5 stars

WOW

This is... amazing. FINISH IT!!!!



"Alone" - F-777 "Alone" - F-777

Rated 5 / 5 stars

Mmmmmazing

Add one more to the Newgrounds best songs list! Very well done, F-777.



Hardbass Attack Hardbass Attack

Rated 4 / 5 stars

Hmm

Someone liked the new South Park episode :) Damn Canadians and their strike... lol.

Anyways, I liked the song. Interesting, maybe a bit more drums and louder bass? Just a thought :D



Time (The Milkman_Dan Finale) Time (The Milkman_Dan Finale)

Rated 5 / 5 stars

WOW

Wow, great song. You must've been listening to Metal Gear Solid music, sounds a lot like it.

Oh and for those that don't know, MilkMan Dan left for a while, but came back! He is still making songs, so don't feel sad :)


People find this review helpful!

computerized computerized

Rated 4.5 / 5 stars

Hmmm

I agree with Paranooiddj001, this needs a bit more bass, but it's still pretty great. I like it, you get a 9/10 like your friend did :)


Stan-SB responds:

yeah but who does your vote go to

btw everyone reading plz specify who you think wins


The Mountain The Mountain

Rated 4.5 / 5 stars

Ooo

I like it, very catchy. 9/10 from me, I'll go check Trogdars' out next. :)



Prelude no. 2 in Db Major Prelude no. 2 in Db Major

Rated 5 / 5 stars

Whoa

Wow, very beautiful and touching. :) So amazing. I love it!!! 10/5 and 100/10.


Winterwind-NS responds:

thanks for the extracredit scores


::summer Clouds:: ::summer Clouds::

Rated 4.5 / 5 stars

Epic Journy

Man, that was one of the best techno songs I've ever heard!!!!! AWESOME!



~Reggaeton Demo~ ~Reggaeton Demo~

Rated 3 / 5 stars

Hmm

I don't know who gave it a 1 but I think it's worthy of a 3 or 4. Pretty good, I'm not sure what a "reggaeton" is, but your song sounds pretty cool. I can't wait for the final version :).


viperman240 responds:

Thanks, eh there are always those haters.
I'm taking my time with this one, not rushing this one :P.


the b3ginning the b3ginning

Rated 3 / 5 stars

1n73r3$1n9

Lol, 1337. Anways, it's interesting. I kinda like it, so 3/5 or 6/10 from me :P